Dostawa
Wszystko o procesie dostawy
Najczęściej zadawane pytania o dostawy:
Koszty dostawy zaczynają się 9,99 PLN w zależności od wybranej metody. Dostarczamy produkty za pośrednictwem InPost, DHL, Blik, Przelewy24. Przy zwrocie pobieramy opłatę zwrotną w wysokości 26 PLN, która jest potrącana przy zwrocie zamówienia.
Jeśli zamówisz przed godziną 16:00, Twoje zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia (w dni robocze), a paczkę otrzymasz prawdopodobnie w ciągu 2-3 dni roboczych. Wielu klientów Wo Mee w swoich recenzjach chwali szczególnie szybki czas dostawy
Nie, nie można. Wszystkie nasze przesyłki wysyłane są w dyskretnych, brązowych pudełkach bez logo na zewnątrz. Ani nazwa Woo Me, ani żadne inne informacje nie znajdą się na paczce ani na etykiecie wysyłkowej.
Możesz śledzić swoją przesyłkę za pomocą linku, który jest dołączony do e-maila z potwierdzeniem wysyłki. Zawsze wysyłamy mail z potwierdzeniem wysyłki, gdy paczka opuszcza nasze magazyny. Sprawdź również folder spam, jeśli nie możesz znaleźć od nas wiadomości.
Paczka zwykle pozostaje w punkcie odbioru przez 14 dni. Może to jednak się różnić w zależności od przewoźnika. Postaraj się odebrać paczkę jak najszybciej. Ważne jest, by odebrać ją w punkcie odbioru, zanim zostanie zwrócona, ponieważ naliczane są wtedy dodatkowe opłaty za nieodebrane paczki.
Jeśli pozostawisz paczkę w punkcie odbioru bez jej odebrania, zostanie ona oznaczona jako nieodebrana i zwrócona do nas. W takim przypadku zostaniesz obciążony(na) kwotą 150 SEK za poniesione koszty.
Tak. Wprowadź swój kod pocztowy przy składaniu zamówienia i wybierz spośród dostępnych punktów odbioru w Twoim sąsiedztwie.
Wysyłamy nasze paczki za pośrednictwem Postnord i Instabox.