Skontaktuj się z nami
Nasz dział obsługi klienta działa w dni robocze. Wtedy chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
W godzinach pracy naszym celem jest odpowiadanie na wszystkie wiadomości e-mail w ciągu 4 godzin.
Najłatwiej skontaktujesz się z nami mailowo, wysyłając wiadomość na adres sklep@woome.pl
Możemy też porozmawiać na czacie! Czat jest dostępny wtedy, gdy widzisz w lewej części strony głównej ikonkę "czat".
Na smartfonie wyświetla się ona na samym dole.
Jeśli złożyłeś/aś zamówienie w naszym sklepie internetowym i masz pytanie dotyczące zakupu, zalecamy wpisanie numeru zamówienia lub faktury. Będziemy wtedy mogli szybciej i łatwiej odpowiedzieć na Twoje pytania.
W zakładce "Obsługa Klienta Woo Me - FAQ" znajdziesz najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.