Koszyk
✓ Dyskretny pakiet ✓ Niskie ceny

Skontaktuj się z nami

Nasz dział obsługi klienta działa w dni robocze. Wtedy chętnie odpowiemy na Twoje pytania. W godzinach pracy naszym celem jest odpowiadanie na wszystkie wiadomości e-mail w ciągu 4 godzin. Najłatwiej skontaktujesz się z nami mailowo, wysyłając wiadomość na adres sklep@woome.pl Możemy też porozmawiać na czacie! Czat jest dostępny wtedy, gdy widzisz w lewej części strony głównej ikonkę "czat".

Na smartfonie wyświetla się ona na samym dole. Jeśli złożyłeś/aś zamówienie w naszym sklepie internetowym i masz pytanie dotyczące zakupu, zalecamy wpisanie numeru zamówienia lub faktury. Będziemy wtedy mogli szybciej i łatwiej odpowiedzieć na Twoje pytania. W zakładce "Obsługa Klienta Woo Me - FAQ" znajdziesz najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.

E-mail: sklep@woome.pl