Obsługa klienta
Jak możemy Ci pomóc?
Najczęściej zadawane pytania o obsługę klienta:
Jeśli złożysz zamówienie przed godziną 12:00 (w dni robocze), zostanie ono wysłane tego samego dnia. 95% naszych przesyłek dostarczanych jest w ciągu 2 dni roboczych. Otrzymasz potwierdzenie wysyłki na e-mail, gdy Twoje zamówienie opuści nasz magazyn.
Nie. Wszystkie nasze przesyłki wysyłane są w dyskretnych, brązowych pudełkach bez logo na zewnątrz. Na paczce ani etykiecie wysyłkowej nie ma napisu Woo Me, tylko Purefun Logistics.
Możesz śledzić swoją paczkę za pomocą linku, który znajdziesz w mailu z potwierdzeniem wysyłki. Zawsze wysyłamy potwierdzenie e-mailem, gdy paczka opuszcza nasz magazyn. Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości, sprawdź folder spam.
Jeśli produkt zasilany bateriami nie działa, najpierw sprawdź baterie. Wymień je i zobacz, czy coś się zmieniło (bardzo często używane są „stare” lub słabe baterie, które powodują, że wibrator nie działa prawidłowo).
Upewnij się również, że baterie są prawidłowo włożone. Zazwyczaj pomaga w tym oznaczenie +. Jeśli go nie ma, spróbuj samodzielnie dostosować kierunek baterii.
Zalecamy również wyjmowanie baterii po użyciu produktu, aby zarówno baterie, jak i produkt działały dłużej.
Jako nasz klient masz zawsze 30 dni na zwrot i odstąpienie od umowy. Abyśmy mogli zaakceptować Twój zwrot, produkt nie może być używany, a opakowanie/folia nie może być otwarta. Oczywiście możliwe jest zwrócenie zarówno niektórych produktów z zamówienia jak i całego zamówienia.
Możesz przeczytać więcej o tym, jak dokonać zwrotu, tutaj.
Tak, wszystkie produkty w sklepie internetowym są dostępne w naszym własnym magazynie, więc możemy szybko i efektywnie wysłać Twoje zamówienie.