Koszyk
✓ Dyskretny pakiet ✓ Niskie ceny

Zamówienia

 

Tak. Zakupy na Woo Me nie wymagają rejestracji.

Czasem potwierdzenie zamówienia wpada do folderu SPAM. Sprawdź skrzynkę i zajrzyj do folderu ze spamem. Jeśli nadal nie możesz go znaleźć, skontaktuj się z nami i prześlemy je ponownie. Być może do adresu e-mail wkradła się literówka.

Zmiany i anulowanie są możliwe tylko w przypadku zamówień, które nie zostały spakowane w naszym magazynie. Przetwarzamy zamówienia w trybie stałym, za pomocą szybkiego przepływu logistycznego. Jeśli chcesz wprowadzić zmiany lub anulować zamówienie, skontaktuj się niezwłocznie z obsługą klienta. Po wysłaniu zamówienia przesyłamy mailowo potwierdzenie wysyłki.

Skontaktuj się z nami niezwłocznie po odkryciu pomyłki. Jeśli już przetworzyliśmy/wysłaliśmy Twoje zamówienie, niestety nie możemy wprowadzić żadnych zmian.

Tak, Twoja prywatność jest dla nas ważna. Wszystkie zamówienia są wysyłane w dyskretnych, brązowych pudełkach. Na pudełku i etykiecie wysyłkowej nie pojawia się nazwa Woo Me.

Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami – pomożemy Ci!

Formularz kontaktowy