Zgodnie z naszą polityką na zwrot lub wymianę masz 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Wypełnij formularz kontaktowy dostępny tutaj, by dokonać zwrotu. Zwrot zostanie zaakceptowany tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, a opakowanie nie zostało otwarte. Kiedy otrzymamy Twój e-mail, prześlemy Ci w wiadomości zwrotnej etykietę nadawczą, którą należy wydrukować i nakleić na przesyłkę, a następnie zanieść do najbliższego punktu DHL.
1. Kiedy otrzymamy Twój e-mail, prześlemy Ci w wiadomości zwrotnej etykietę nadawczą, którą należy wydrukować i nakleić na przesyłkę, a następnie zanieść ją do najbliższego punktu DHL. Formularz kontaktowy
2. Produkt musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu, bez śladów użytkowania i naruszonych plomb. Produkty uszkodzone podczas transportu w wyniku niewłaściwego zabezpieczenia przesyłki, nie podlegają zwrotowi. Prosimy o takie pakowanie zwracanego towaru, które uchroni go przed uszkodzeniem lub zniszczeniem w trakcie transportu.
3. Paczkę zwrotną możesz nadać w dowolnym punkcie Parcel Connect Partner (tutaj znajdziesz wszystkie punkty: dhl.com). Zachowaj dowód nadania przesyłki zwrotnej aż do momentu zamknięcia procedury zwrotu lub wymiany.
4.Sprawa powinna zająć około 14 dni. Po otrzymaniu Twojej paczki i zarejestrowaniu zwrotu prześlemy Ci maila z potwierdzeniem. W przypadku opłacenia zamówienia PayPal, P24 lub kartą płatniczą zwrot płatności otrzymasz w ten sam sposób jak zostało opłacone.
Gwarantujemy jakość wszystkich produktów przez maksymalnie 2 lata od daty zakupu. Gwarancja obejmuje wady materiału i wady produkcyjne. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku:
– Niewłaściwego użytkowania lub obsługi
– Niewłaściwego przechowywania lub konserwacji
– Normalnego zużycia
Formularz kontaktowy