INFORMACJE OGÓLNE
BM I Växjö AB, nr w rejestrze firm 593698995 (VAT SE559369899501) Västra Esplanaden 8B, 352 31 Växjö, Szwecja („Woo Me”) jest firmą, która prowadzi stronę woome.pl, zwaną dalej „stroną internetową.” W poniższych warunkach, użycie słów „my”, „nasz”, „nasze”, oraz „nas” odnosi się do Woo Me. Poniższe warunki mają zastosowanie do wszystkich zamówień złożonych przez klienta (zwanego dalej „Ty”) u nas.Jeśli chcesz się z nami skontaktować, zalecamy kontakt z naszym biurem obsługi klienta poprzez e-mail na adres sklep@woome.pl
Dane dotyczące zakupu
Kupujący poniżej 18 roku życia musi posiadać zgodę opiekuna na dokonanie zakupu w naszym sklepie. Podczas zakupów przez Internet obowiązuje Ustawa o zakupach konsumenckich i umowach zawieranych na odległość.
BM I Växjö AB zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w asortymencie. Zastrzegamy sobie prawo do finalnej sprzedaży produktów. Wszelkie próby oszustwa są zgłaszane policji. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zakupu w przypadku podejrzenia oszustwa.
Potwierdzenie zamówienia
Potwierdzenie zamówienia jest wysyłane mailowo, gdy sfinalizujesz swoje zamówienie. Zawiera ono informacje na temat zawartości zamówienia. Jeśli coś się nie zgadza, skontaktuj się niezwłocznie z naszym działem obsługi klienta. Przesyłamy także wiadomość po opuszczeniu przez paczkę naszego magazynu (potwierdzenie wysyłki). Zawiera ona informacje na temat dostawy oraz, o ile jest to możliwe, numer przesyłki nadany paczce pocztowej.
Ceny
Ceny są podane w PLN. Wszystkie produkty są obciążone podatkiem VAT, który wynosi 23%. Wszystkie ceny na stronie zawierają podatek VAT.
W przypadku możliwych błędnych cen zastrzegamy sobie prawo do zmiany ceny bez ostrzeżenia. W momencie złożenia zamówienia zawsze zostaniesz obciążony/a kwotą wskazaną na stronie. Jeśli zakupiłeś/aś produkt w błędnej cenie, zostaniesz o tym powiadomiony/a, a środki będą zwrócone.
Stany magazynowe
Stany magazynowe są aktualizowane każdego dnia w naszych systemach. Zastrzegamy sobie prawo do wystąpienia różnic magazynowych.
Uszkodzenia w transporcie
Uszkodzone paczki należy zgłosić bezpośrednio przewoźnikowi (DHL). To ważne, by zachować wszystkie elementy opakowania. Nie należy odbierać paczki, która wygląda na potencjalnie uszkodzoną.
DOSTAWY
Jeśli złożysz zamówienie przed 12:00, Twoje zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia (w dni robocze). Czas dostawy wynosi zazwyczaj 2-4 dni robocze. Przy wyborze sposobu płatności znajdziesz dokładniejsze informacje na temat czasu dostawy dla każdego z rodzajów wysyłki.
ZWROTY I REKLAMACJE
Gwarancja
Gwarantujemy jakość wszystkich produktów przez maksymalnie 2 lata od daty zakupu. Gwarancja obejmuje wady materiału i wady produkcyjne. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku:
– Niewłaściwego użytkowania lub obsługi
– Niewłaściwego przechowywania lub konserwacji
– Normalnego zużycia
Wymiana
Nie oferujemy wymiany produktów. Taka sytuacja jest traktowana jako zwrot i należy dokonać nowego zakupu.
Reklamacje
Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy, skontaktuj się jak najszybciej w celu zorganizowania przesyłki zwrotnej. W przypadku reklamacji to BM I Växjö AB ponosi koszt przesyłki zwrotnej.
UWAGA! Nie przyjmujemy reklamacji, jeśli nie skontaktowałeś/aś się z nami przed odesłaniem przedmiotu.
Skargi można składać za pośrednictwem platformy ODR (internetowego rozstrzygania sporów) Komisji UE w celu mediacji w sporach. Platforma ODR oferuje konsumentom i przedsiębiorstwom w UE możliwość podjęcia próby pozasądowego rozstrzygania sporów dotyczących skarg dotyczących towarów zakupionych w Internecie. Korzystając z platformy ODR, konsument i firma mogą znaleźć akceptowalny sposób rozwiązania sporu, a następnie przejść przez odpowiednie procesy w celu znalezienia rozwiązania skargi konsumenta. Platformę ODR można znaleźć tutaj: http://ec.europa.eu/odr.
Sprawa powinna zająć około 14 dni.
Zgodnie z naszą polityką na zwrot lub wymianę masz 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Wypełnij formularz kontaktowy dostępny tutaj, by dokonać zwrotu. Zwrot zostanie zaakceptowany tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, a opakowanie nie zostało otwarte. Kiedy otrzymamy Twój e-mail, prześlemy Ci w wiadomości zwrotnej etykietę nadawczą, którą należy wydrukować i nakleić na przesyłkę, a następnie zanieść ją do najbliższego punktu DHL.
1. Kiedy otrzymamy Twój e-mail, prześlemy Ci w wiadomości zwrotnej etykietę nadawczą, którą należy wydrukować i nakleić na przesyłkę, a następnie zanieść ją do najbliższego punktu DHL. Formularz kontaktowy
2. Produkt musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu, bez śladów użytkowania i naruszonych plomb. Produkty uszkodzone podczas transportu w wyniku niewłaściwego zabezpieczenia przesyłki, nie podlegają zwrotowi. Prosimy o takie pakowanie zwracanego towaru, które uchroni go przed uszkodzeniem lub zniszczeniem w trakcie transportu.
3. Paczkę zwrotną możesz nadać w dowolnym punkcie Parcel Connect Partner (tutaj znajdziesz wszystkie punkty: dhl.com). Zachowaj dowód nadania przesyłki zwrotnej aż do momentu zamknięcia procedury zwrotu lub wymiany.
4.Sprawa powinna zająć około 14 dni. Po otrzymaniu Twojej paczki i zarejestrowaniu zwrotu prześlemy Ci maila z potwierdzeniem. W przypadku opłacenia zamówienia PayPal, P24 lub kartą płatniczą zwrot płatności otrzymasz w ten sam sposób jak zostało opłacone.
Bezpieczeństwo i przetwarzanie danych klienta
Kiedy składasz u nas zamówienie, przekazujesz nam swoje dane osobowe, takie jak imię i nazwisko, adres i numer telefonu. W przypadkach, gdy decydujesz się na płatność na fakturę, konieczne jest także podanie osobistego numeru identyfikacyjnego lub numeru identyfikacyjnego firmy. W związku z rejestracją zamówienia wyrażasz zgodę na przechowywanie i wykorzystywanie Twoich danych podczas naszej działalności biznesowej w celu wypełnienia naszych zobowiązań wobec Ciebie. Aby móc świadczyć usługi na poziomie, jakiego od nas oczekujesz, dokumentujemy naszą komunikację.
Jeśli wyrazisz zgodę na otrzymywanie newslettera, będziemy przesyłać Ci informacje i oferty produktów drogą mailową. Możesz z łatwością zrezygnować z subskrypcji, korzystając z informacji w bieżącym newsletterze lub kontaktując się z obsługą klienta. Zgodnie z Ustawą o Danych Osobowych masz prawo do otrzymywania informacji o Twoich danych, które zarejestrowaliśmy. Jeśli są one błędne, niekompletne lub nieważne, możesz zażądać ich poprawienia lub usunięcia. W takim przypadku skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Polityka cookies
Nasza Strona internetowa używa plików cookie. Cookies to małe pliki tekstowe przechowywane na komputerze odwiedzającego, które mogą być wykorzystywane do śledzenia jego ruchów na Stronie. Istnieją dwa typy plików cookie:
1) stałe pliki cookie, które są przechowywane na komputerze odwiedzającego przez określony czas oraz
2) sesyjne pliki cookie, które są tymczasowo przechowywane w pamięci komputera podczas wizyty odwiedzającego na stronie internetowej. Sesyjne pliki cookie znikają po zamknięciu przeglądarki.
Wykorzystujemy pliki cookie do ulepszenia Strony dla odwiedzającego, tj. dostosowanie Strony do życzeń, wyborów i zainteresowań odwiedzającego, umożliwienie śledzenia produktów umieszczonych w koszyku oraz umożliwienie dostosowania naszych usług tak, byś otrzymywał/a reklamy, które są dla Ciebie interesujące.
Akceptacja Regulaminu i korzystanie z naszej Strony jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie plików cookie w zakresie wskazanym powyżej. Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie plików cookie, możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach bezpieczeństwa Twojej przeglądarki. Możesz także ustawić przeglądarkę tak, by wyświetlała powiadomienie za każdym razem, gdy Strona próbuje umieścić plik cookie na Twoim komputerze. Za pomocą przeglądarki możesz także usunąć poprzednio przechowywane pliki cookie. Więcej informacji na ten temat uzyskasz w centrum pomocy Twojej przeglądarki. W dowolnym momencie możesz również ręcznie usunąć pliki cookie z twardego dysku Twojego komputera.
Siła wyższa
BM I Växjö AB nie odpowiada za opóźnienia spowodowane okolicznościami niezależnymi od BM I Växjö AB, takimi jak, na przykład, spory pracownicze, wojna, pożar, uderzenie pioruna, atak terrorystyczny, zmiany w rozporządzeniach organów nadzorczych, problemy techniczne, błędy w połączeniach elektrycznych/telekomunikacyjnych/danych oraz innej komunikacji, a także awaria lub opóźnienie w świadczeniu usług przez podwykonawcę w związku z okolicznościami wskazanymi powyżej. Okoliczności te stanowią podstawę do zwolnienia obejmującego zwolnienie z odszkodowania i innych kar. W razie zaistnienia takiej sytuacji, BM I Växjö AB poinformuje Cię częściowo na początku, a częściowo na końcu bieżącego zdarzenia. Jeśli okoliczność trwa ponad dwa miesiące, zarówno Tobie, jak i BM I Växjö AB przysługuje prawo do anulowania zakupu ze skutkiem natychmiastowym.
Zmiana regulaminu
BM I Växjö AB zastrzega sobie prawo do wprowadzenia w dowolnym momencie zmian w Regulaminie. Wszelkie zmiany w Regulaminie zostaną opublikowane na Stronie internetowej. Zmiany obowiązują od momentu zaakceptowania Regulaminu (w związku z nowym zakupem lub odwiedzeniem Strony). BM I Växjö AB zaleca jednak regularne odwiedziny na Stronie, by śledzić na bieżąco wszelkie zmiany w Regulaminie.
Zawarcie umowy kupna
Umowa kupna zostaje zawarta w momencie potwierdzenia Twojego zamówienia przez Woo Me i otrzymania przez Ciebie mailowego potwierdzenia zamówienia. Zalecamy zapisanie potwierdzenia zamówienia na wypadek konieczności kontaktu z obsługą klienta. Zamówienie może zostać anulowane do momentu potwierdzenia go przez Woo Me. W przypadku anulowania zamówienia zwrócimy wszelkie płatności związane z zamówieniem dokonane przez Ciebie lub firmę obsługującą karty kredytowe/debetowe w Twoim imieniu.
Ważność klauzul
Jeśli jeden lub więcej zapisów niniejszej Umowy są nieważne lub zostaną unieważnione przez jakikolwiek sąd bądź organ nadzorczy, nie ma to wpływu na ważność pozostałych zapisów niniejszej Umowy.
Polityka prywatności
Informacje ogólne
W Woo Me dążymy do tego, byś czuł/a się bezpiecznie, powierzając nam swoje dane. Ta polityka wyjaśnia, w jaki sposób gromadzimy, przetwarzamy, udostępniamy i przechowujemy Twoje dane osobowe i w jaki sposób dbamy o to, by były one przetwarzane zgodnie z obowiązującym prawem.
Jakie dane gromadzimy i dlaczego?
Gromadzimy Twoje dane w związku z dokonywaniem zakupów i korzystaniem z usług na naszej stronie. Oznacza to, że ze względu na wymogi prawne musimy przechowywać przez określoną liczbę lat pewne informacje dotyczące Twoich zakupów. Ponadto przetwarzamy niektóre dane, by reklamować produkty, które naszym zdaniem mogą Cię zainteresować.
Dane, które nam przekazujesz
Woo Me gromadzi Twoje dane osobowe bezpośrednio od ciebie, gdy dokonujesz zakupu, odwiedzasz naszą stronę lub kontaktujesz się z naszym działem obsługi klienta. Twoje dane są wtedy gromadzone, by umożliwić Woo Me dostarczanie Ci produktów i usług.
Informacje gromadzone o Tobie
Aktywność na woome.pl w formie plików cookie
Dlaczego i jak długo przetwarzamy Twoje dane
Przetwarzanie pewnych Twoich danych jest niezbędne, abyśmy mogli dostarczyć Ci produkty i świadczyć usługi w zakresie obsługi klienta. Poniżej opisujemy ogólne cele, podstawę przetwarzania danych i czas ich przechowywania.
Cel przetwarzania | Prawne podstawy przetwarzania | Jak długo przechowujemy dane? |
---|---|---|
Twoja historia zamówień, komunikacja i problemy z usługą. | Zgoda | Do momentu podjęcia decyzji o usunięciu danych |
Newslettery i reklama ukierunkowana | Zgoda | Do momentu podjęcia decyzji o usunięciu danych |
Zarządzanie zamówieniem i dostawa produktów | Zobowiązanie umowne | 3 lata |
Przetwarzanie i zarządzanie kwestiami związanymi z usługą | Zobowiązanie umowne | 3 lata |
Komunikacja z działem obsługi klienta | Prawnie uzasadniony interes | 3 lata |
Rozliczanie transakcji | Zobowiązanie prawne | 7 lata |
Komu udostępniamy Twoje dane osobowe
Usługodawcy i inni
Podmioty zewnętrzne zatrudniane przez Woo Me zapewniają rozwiązania w zakresie poczty e-mail i płatności. Dbamy jednak o to, by zapewniały one co najmniej tak dobrą ochronę danych jak my.
Rozwiązania w zakresie etapu składania zamówienia dostarcza nam Stripe. Oznacza to, że w momencie załadowania tej strony możemy przekazać StripeTwoje dane osobowe w postaci danych kontaktowych i informacji o zamówieniu, by Stripe mógł przetworzyć Twoje zamówienie. Przekazywane dane osobowe są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności Stripe.
Firma transportowo-logistyczna
Kiedy kupujesz od nas produkt, musimy go do Ciebie wysłać. W tym celu udostępniamy Twoje dane adresowe firmom transportowo-logistycznym.
Jakie prawa przysługują Ci jako klientowi/klientce?
Prawo dostępu do swoich danych osobowych. Prawo do zażądania kopii przechowywanych przez nas Twoich danych osobowych.
Prawo sprostowania swoich danych osobowych. Jeśli posiadane przez nas dane są błędne, masz prawo zażądania ich korekty.
Prawo do usunięcia swoich danych osobowych. Masz prawo zażądać usunięcia posiadanych przez nas Twoich danych osobowych przetwarzanych za Twoją zgodą. Jeśli zdecydujesz się cofnąć swoją zgodę, masz także prawo do zażądania usunięcia tej informacji. Niektóre dane będziemy jednak przechowywać przez okres wskazany w przepisach prawa.
Prawo do przeniesienia danych. Masz prawo zażądać kopii Twoich danych osobowych w formacie strukturalnym.
Prawo do ograniczenia przetwarzania. Kiedy przetwarzamy Twoje dane osobowe na podstawie „prawnie uzasadnionego interesu”, przysługuje Ci prawo do sprzeciwienia się przetwarzaniu z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją, których nie mogliśmy racjonalnie przewidzieć. Jeśli sprzeciwisz się przetwarzaniu, musimy albo przedstawić przekonujące, uzasadnione powody przeważające nad argumentami wskazanymi przez Ciebie, albo zaprzestać tego konkretnego przetwarzania Twoich danych.
Prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego. Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane osobowe w sposób niewłaściwy, zachęcamy do kontaktu. Dane do kontaktu znajdują się na końcu polityki prywatności. Masz także prawo do złożenia wszelkich skarg dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych do Inspektoratu Danych, będącego właściwym organem nadzorczym ds. przetwarzania danych osobowych w Szwecji.
Jak chronimy Twoje dane osobowe?
Powierzając nam swoje dane osobowe, powinieneś/powinnaś zawsze czuć się bezpiecznie. Woo Me podjęło właściwe techniczne i organizacyjne środki bezpieczeństwa, by chronić Twoje dane osobowe przed bezprawnym i przymusowym ujawnieniem, wykorzystaniem, niepowołanym dostępem, usunięciem, zmianą lub wystąpieniem szkody.
Polityka plików cookie
Kiedy odwiedzasz naszą stronę internetową, informacje o użytkowaniu będą przechowywane w postaci plików cookie. Pliki cookie to pasywne pliki tekstowe przechowywane w Twojej przeglądarce, telefonie komórkowym lub na tablecie. Woo Me używa plików cookie, by ułatwić Ci korzystanie ze strony, a także do gromadzenia danych, takich jak statystyki dotyczące odwiedzających witrynę. Celem jest zapewnienie, podtrzymanie i usprawnienie działania strony oraz wyświetlanie Ci bardziej adekwatnych produktów. Zapoznaj się z naszą Polityką plików cookie, by dowiedzieć się więcej o tym, jak używamy plików cookie.
Dane do kontaktu
BM I Växjö AB, numer rejestracyjny 559369-8995, jest administratorem danych przetwarzającym Twoje dane osobowe. Jeśli masz pytania dotyczące naszego postępowania z Twoimi danymi osobowymi, skontaktuj się z nami, wysyłając zapytanie tutaj: sklep@woome.pl.
W przypadku sporu
W przypadku sporu kierujemy się wytycznymi Generalnej Szwedzkiej Komisji Reklamacyjnej.
REGULAMIN ZAKUPU
Niniejszy regulamin obowiązuje między Tobą jako zamawiającym (klientem) oraz nami jako sprzedawcą (BM I Växjö AB, numer rejestracji 559369-8995).