Zwroty i reklamacje

Wszystko, co musisz wiedzieć o zwracaniu zamówienia. 

Najczęściej zadawane pytania o zwroty i reklamacje:

Jako nasz klient masz zawsze 14 dni na zwrot i odstąpienie od umowy. Aby zorganizować zwrot, musisz wypełnić formularz kontaktowy tutaj

Abyśmy mogli zaakceptować Twój zwrot, produkt nie może być używany, a opakowanie/folia nie może być otwarta. Oczywiście możliwe jest zarówno zwrócenie pojedynczych produktów z zamówienia jak i całego zamówienia.

Jak tylko otrzymamy Twój e-mail, wyślemy Ci etykietę zwrotną przez e-mail. Możesz ją wydrukować, nakleić na paczkę i złożyć w najbliższym punkcie DHL.

Warunki zwrotu:

- Towary muszą być nieużywane, a opakowanie i ewentualne plombowania nie mogą być otwarte.

- Koszt zwrotu wynosi 26 PLN i zostanie odjęty od kwoty zakupu przez Klarna.

- Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie, że przesyłka dotrze do nas. Prosimy o kontakt z nami. Za opłatą w wysokości 26 PLN dostarczymy Ci etykietę zwrotną, dzięki której będzie można śledzić paczkę przez cały proces zwrotu.

- Towary zwracane nie będą akceptowane, jeśli opakowanie lub folia zostały otwarte.

Jeśli miałeś(aś) pecha i Twój produkt jest wadliwy, musisz złożyć reklamację. Aby to zrobić, wypełnij formularz kontaktowy tutaj.

Opisz problem/usterkę tak szczegółowo, jak to możliwe. Jeśli nie będziemy mogli rozwiązać problemu zdalnie, zazwyczaj odbieramy go do dalszych badań.

Zwroty przetwarzamy na bieżąco.

Jeśli już opłaciłeś(aś) fakturę/zamówienie, otrzymasz e-mail od Klarna, gdy tylko otrzymamy i zatwierdzimy Twój zwrot.

Jeśli faktura/zamówienie nie zostało jeszcze opłacone, zakup zostanie anulowany przez Klarna, a faktura zostanie usunięta, gdy tylko zwrot zostanie zatwierdzony.